Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-4708 maxgear

PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR

72-4708 PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4708
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4708

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR

PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 producenta MAXGEAR

SUBARU

20370-FG000, 20370-FG001, 20370-FG002, 20370-FG010, 20370-FG012, 20370FG011

numery OEM:
SUBARU      20370-FG000
SUBARU      20370-FG001
SUBARU      20370-FG002
SUBARU      20370-FG010
SUBARU      20370-FG012
SUBARU      20370FG011

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR:

Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).