Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 1.4 TSI iV (2020.06-???) 150km » 72-4708 maxgear
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 1.4 Tsi Iv (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR

72-4708 PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4708

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4708

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR
numery OEM:
SUBARU      20370-FG000
SUBARU      20370-FG001
SUBARU      20370-FG002
SUBARU      20370-FG010
SUBARU      20370-FG012
SUBARU      20370FG011

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. SUBARU T. FORESTER/ LEGACY 08- LE/PR 72-4708 MAXGEAR:

Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.