Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 10062 meat&doria

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10062 MEAT&DORIA

10062 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10062

producent:

MEAT&DORIA

Ilość biegunów 7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10062 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 155, 164, 33; CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, EVASION, XANTIA, XM, XSARA PICASSO, ZX; FERRARI 348 TB/GTB, 348 TS/GTS 0.9-3.8 07.86-12.11
numery OEM:
ALFA ROMEO      60558153
ALFA ROMEO      605581530
ALFA ROMEO      60809477
ALFA ROMEO      7648798
ALFA ROMEO      76487980
ALFA ROMEO      9607361280
BMW      12141461441
CITROËN      594554
CITROËN      96073612
CITROËN      9607361280
FIAT      60558153
FIAT      605581530
FIAT      60809477
FIAT      7648798
FIAT      76487980
FIAT      9607361280
IVECO      7648798
LANCIA      60558153
LANCIA      605581530
LANCIA      60809477
LANCIA      7648798
LANCIA      76487980
LANCIA      9607361280
OPEL      01208074
OPEL      090444650
OPEL      090449574
OPEL      1208074
OPEL      90444650
OPEL      90449574
PEUGEOT      594554
PEUGEOT      96073612
PEUGEOT      9607361280
PORSCHE      99360270600
PORSCHE      99360270601
CHEVROLET      1208074
CHEVROLET      90444650
CHEVROLET      90449574
FERRARI      137511
HOLDEN      90297486
MINI      12141461441
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10062 MEAT&DORIA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.