Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Seat CORDOBA (6L2) 1.4 TDI (2005.05-2009.11) 70km » 10325E meat&doria
wybrany samochód: 
Seat Cordoba (6l2) 1.4 Tdi (2005.05-2009.11) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10325E MEAT&DORIA

10325E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10325E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Wymagana ilość1
Ilość biegunów4
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu10325E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10325E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I, THALIA II, TWINGO I 1.2/1.6/2.3 05.77-
numery OEM:
CITROËN      597083
NISSAN      2244800QAB
NISSAN      2244800QAD
PEUGEOT      597083
RENAULT      8200025256
RENAULT      8200084401
RENAULT      H8200051128
PROTON      8200051128
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10325E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10325E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.