Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Kia SORENTO I (JC) 2.4 (2002.08-???) 139km » 10332E meat&doria
wybrany samochód: 
Kia Sorento I (jc) 2.4 (2002.08-???) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10332E MEAT&DORIA

10332E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10332E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów3
Wymagana ilość4
JakośćEQUIVALENT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10332E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO, IDEA, PALIO, PANDA, PUNTO, STILO, TIPO, LANCIA MUSA, YPSILON 0.9-1.4LPG 09.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46777288
ALFA ROMEO      504142675
ALFA ROMEO      55246099
FIAT      46777288
FIAT      504142675
FIAT      55246099
LANCIA      46777288
LANCIA      504142675
LANCIA      55246099
OPEL      01208108
OPEL      1208108
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10332E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10332E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.