Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.4 TSI RS iV (2020.06-???) 150km » 10354 meat&doria
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.4 Tsi Rs Iv (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10354 MEAT&DORIA

10354 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10354

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Ilość biegunów3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10354 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE III, MEGANE SCÉNIC, SEAT MARBELLA, TERRA, TERRA/KOMBI 0.9-2.0 01.87-08.15
numery OEM:
AUDI      02891500
AUDI      028915000B
AUDI      SE02891500
AUDI      SE028915000B
CITROËN      594004
PEUGEOT      594004
RENAULT      7700107269
SEAT      02891500
SEAT      028915000B
SEAT      SE02891500
SEAT      SE028915000B
SKODA      02891500
SKODA      028915000B
SKODA      SE02891500
SKODA      SE028915000B
VOLKSWAGEN      02891500
VOLKSWAGEN      028915000B
VOLKSWAGEN      SE02891500
VOLKSWAGEN      SE028915000B
VAG      02891500
VAG      028915000B
VAG      SE02891500
VAG      SE028915000B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10354 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10354 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.