Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo FH 500 (2005-???) 500km » 10405E meat&doria
wybrany samochód: 
Volvo Fh 500 (2005-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10405E MEAT&DORIA

10405E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
163.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10405E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Wymagana ilość1
Cewka zapłonowapionowe złącze pierwotne (prawe naroże)
Oznaczenie koloruszary
JakośćEQUIVALENT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10405E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 I, C3 PLURIEL, C4, C4 I, XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 1007, 206, 207, 307, 308 I 1.1/1.6/1.6ALK 07.00-
numery OEM:
CITROËN      0000597080
CITROËN      597080
CITROËN      597099
CITROËN      96363378
CITROËN      9636337880
PEUGEOT      0000597080
PEUGEOT      597080
PEUGEOT      597099
PEUGEOT      96363378
PEUGEOT      9636337880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10405E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10405E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.