Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) 1.6 THP 150 (L45GXA) (2014.03-2021.06) 150km » 10530E meat&doria
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Sw Ii (lc_, Lj_, Lr_, Lx_, L4_) 1.6 Thp 150 (l45gxa) (2014.03-2021.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10530E MEAT&DORIA

10530E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10530E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Kształt obudowy wtyczkitrójkątny
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu10530E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10530E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5, BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80) 1.4-6.75 03.98-
numery OEM:
BMW      12 13 5 A06 753
BMW      12137550012
BMW      12137562744
BMW      12137571643
BMW      12137575010
BMW      12137594596
BMW      12137594937
BMW      12138616153
BMW      12138647689
BMW      12138657273
BMW      8 616 153
CITROËN      597064
CITROËN      597091
CITROËN      9807841880
PEUGEOT      597064
PEUGEOT      597091
PEUGEOT      9807841880
MINI      12137571643
MINI      12137594937
MINI      12138647689
MINI      12138657273
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10530E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10530E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.