Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 27011 meat&doria

Silnik wycieraczek 27011 MEAT&DORIA

27011 Silnik wycieraczek MEAT&DORIA
237.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27011

producent:

MEAT&DORIA

Strona zabudowy z tyłu
Napięcie [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 27011 MEAT&DORIA

Silnik wycieraczek tył pasuje do: AUDI A4 B8, A6 ALLROAD C6, A6 C6 03.05-12.15

Silnik wycieraczek 27011 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Silnik wycieraczek 27011 producenta MEAT&DORIA

AUDI

4F9955711, 4F9955711A, 4F9955711B

numery OEM:
AUDI      4F9955711
AUDI      4F9955711A
AUDI      4F9955711B
SEAT      4F9955711
SEAT      4F9955711A
SEAT      4F9955711B
SKODA      4F9955711
SKODA      4F9955711A
SKODA      4F9955711B
VOLKSWAGEN      4F9955711
VOLKSWAGEN      4F9955711A
VOLKSWAGEN      4F9955711B
VAG      4F9955711
VAG      4F9955711A
VAG      4F9955711B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 27011 MEAT&DORIA w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.