Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 27226 meat&doria

Silnik wycieraczek 27226 MEAT&DORIA

27226 Silnik wycieraczek MEAT&DORIA
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27226

producent:

MEAT&DORIA

Strona zabudowy z przodu
Napięcie [V] 12
dla numeru OE 8E1 955 119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 27226 MEAT&DORIA

Silnik wycieraczek przód pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 11.94-05.13

Silnik wycieraczek 27226 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Silnik wycieraczek 27226 producenta MEAT&DORIA

AUDI

8E1955113, 8E1955119

SEAT

8E1955113, 8E1955119

numery OEM:
AUDI      8E1 955 113
AUDI      8E1 955 119
SEAT      8E1 955 113
SEAT      8E1 955 119
SKODA      8E1 955 113
SKODA      8E1 955 119
VOLKSWAGEN      8E1 955 113
VOLKSWAGEN      8E1 955 119
VAG      8E1 955 113
VAG      8E1 955 119
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 27226 MEAT&DORIA w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.