Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S21, 35C21, 40C21, 45C21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2014.03-???) 205km » 75013 meat&doria
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s21, 35c21, 40c21, 45c21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2014.03-???) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 75013 MEAT&DORIA

75013 Sonda lambda MEAT&DORIA
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

75013

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie robocze [bar]4
Wylot - Ø [mm]9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 75013 MEAT&DORIA

Zawór regulacji ciśnienia paliwa pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A6 C6, A8 D2, A8 D3, ALLROAD C5 1.6-6.0 12.90-07.10
numery OEM:
BMW      11 78 7 512 982
BMW      11 78 7 516 149
BMW      11 78 7 521 705
BMW      11 78 7 530 282
BMW      7 512 982 03
BMW      7 516 149 03
BMW      7 521 705 02
BMW      7 530 282
BMW      7 530 282 05
BMW      7 651 149
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 75013 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 75013 MEAT&DORIA:

2021-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.