Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C4 PICASSO II 1.2 THP 110 (2016.04-???) 110km » 76810 meat&doria
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii 1.2 Thp 110 (2016.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 76810 MEAT&DORIA

76810 Pompa paliwa MEAT&DORIA
meat&doria 76810
Pompa paliwa 76810
76810
meat&doria 76810 Pompa paliwa
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

76810

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie robocze [bar]0,5
Wydatek [l/h]180
Rodzaj paliwaolej napędowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 76810 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A4 B5, BMW 5 (E39) 1.9D-3.0D 01.95-05.04
numery OEM:
AUDI      8D0906087AM*
AUDI      8D0906087AP*
AUDI      8D0906087E*
BMW      1183389
BMW      16141183178*
BMW      16141183361*
BMW      16141183389
SEAT      8D0906087AM*
SEAT      8D0906087AP*
SEAT      8D0906087E*
SKODA      8D0906087AM*
SKODA      8D0906087AP*
SKODA      8D0906087E*
VOLKSWAGEN      8D0906087AM*
VOLKSWAGEN      8D0906087AP*
VOLKSWAGEN      8D0906087E*
VAG      8D0906087AM*
VAG      8D0906087AP*
VAG      8D0906087E*
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 76810 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.