Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Citroën C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) (2004.09-???) 109km » 76919 meat&doria
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii (rc_) 1.6 Hdi (rc8hzb) (2004.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76919 MEAT&DORIA

76919 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MEAT&DORIA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

76919

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie robocze [bar]3
Wydatek [l/h]90
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76919 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: HYUNDAI IX20, SANTA FÉ II, KIA VENGA, MAZDA 5, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI 1.0-3.2 09.86-
numery OEM:
OPEL      05815015
OPEL      0815001
OPEL      0815013
OPEL      0815019
OPEL      0815031
OPEL      0815036
OPEL      0815037
OPEL      0815038
OPEL      0815051
OPEL      090411794
OPEL      090442321
OPEL      09120218
OPEL      09128644
OPEL      5815015
OPEL      815001
OPEL      815013
OPEL      815019
OPEL      815031
OPEL      815036
OPEL      815037
OPEL      815038
OPEL      815051
OPEL      90411794
OPEL      90442321
OPEL      9120218
OPEL      9128644
VAUXHALL      815037
VAUXHALL      9120218
HOLDEN      09120218
HOLDEN      90119098
HOLDEN      90451593
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76919 MEAT&DORIA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.