Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Lancia YPSILON (843_) 1.2 (843.AXL1A) (2010.08-2011.12) 69km » 89006 meat&doria
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.2 (843.axl1a) (2010.08-2011.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89006 MEAT&DORIA

89006 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89006
Korpus przepustnicy 89006
89006
448.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89006

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89006 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, POLO, POLO III CLASSIC 1.6/1.8 12.95-12.07
numery OEM:
AUDI      06A133064J
AUDI      06A133064K
AUDI      06A133064M
SEAT      06A133064J
SEAT      06A133064K
SEAT      06A133064M
SKODA      06A133064J
SKODA      06A133064K
SKODA      06A133064M
VOLKSWAGEN      06A133064J
VOLKSWAGEN      06A133064K
VOLKSWAGEN      06A133064M
VAG      06A133064J
VAG      06A133064K
VAG      06A133064M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89006 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.