Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89046 meat&doria

Korpus przepustnicy 89046 MEAT&DORIA

89046 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
491.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

89046

dostawca:

MEAT&DORIA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89046 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C5 I, C5 II, C8, XSARA, XSARA PICASSO FIAT ULYSSE LANCIA PHEDRA PEUGEOT 206, 307, 407, 607, 807 1.8/2.0/3.0 02.98-

Korpus przepustnicy 89046 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Korpus przepustnicy 89046 producenta MEAT&DORIA

CITROËN

00001635V3, 00001635W8, 1635V3, 1635W8, 9648053780, 9652682880

PEUGEOT

00001635V3, 00001635W8, 1635V3, 1635W8, 9648053780, 9652682880

LANCIA

9652682880

FIAT

9652682880

numery OEM:
ALFA ROMEO      9652682880
CITROËN      00001635V3
CITROËN      00001635W8
CITROËN      1635V3
CITROËN      1635W8
CITROËN      9648053780
CITROËN      9652682880
FIAT      9652682880
LANCIA      9652682880
PEUGEOT      00001635V3
PEUGEOT      00001635W8
PEUGEOT      1635V3
PEUGEOT      1635W8
PEUGEOT      9648053780
PEUGEOT      9652682880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89046 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.