Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi (2011.10-2014.10) 150km » 89122 meat&doria
wybrany samochód: 
Peugeot 308 I (4a_, 4c_) 2.0 Hdi (2011.10-2014.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89122 MEAT&DORIA

89122 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89122
Korpus przepustnicy 89122
89122
meat&doria 89122 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
Korpus przepustnicy 89122 meat&doria
918.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89122

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
dla numeru OE3510027400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89122 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: HYUNDAI GRANDEUR, I30, SANTA FÉ II, SONATA V, TUCSON, KIA CARENS III, CEED, SPORTAGE II 2.0D/2.2D 08.04-03.13
numery OEM:
HYUNDAI      3510027400
HYUNDAI      3510027410
HYUNDAI      5WY9110C
KIA      3510027400
KIA      3510027410
KIA      5WY9110C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89122 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.