Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 GT (2008.09-2015.12) 204km » 89360 meat&doria
wybrany samochód: 
Renault Laguna Coupe (dt0/1) 2.0 Gt (2008.09-2015.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89360 MEAT&DORIA

89360 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
621.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89360

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producenta0 280 750 003
Średnica [mm]75
nie dla numeru OE0 280 750 047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89360 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D2, A8 D3, ALLROAD C5, Q7, R8, R8 SPYDER 2.4-6.0 09.97-07.15
numery OEM:
AUDI      077 133 062 A
AUDI      078 133 062
AUDI      078 133 062 C
SEAT      077 133 062 A
SEAT      078 133 062
SEAT      078 133 062 C
SKODA      077 133 062 A
SKODA      078 133 062
SKODA      078 133 062 C
VOLKSWAGEN      077 133 062 A
VOLKSWAGEN      078 133 062
VOLKSWAGEN      078 133 062 C
VAG      077 133 062 A
VAG      078 133 062
VAG      078 133 062 C
FERRARI      279575
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89360 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.