Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.2 E Turbo quattro (1986.08-1990.11) 165km » 9306 meat&doria
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.2 E Turbo Quattro (1986.08-1990.11) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 9306 MEAT&DORIA

9306 Zawór wentylujący, zbiornik paliwa MEAT&DORIA
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9306

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 9306 MEAT&DORIA

Elektryczny zawór sterujący pasuje do: FIAT 500, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600, STRADA 1.0-1.4 10.91-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46553965
ALFA ROMEO      71718105
FIAT      46553965
FIAT      71718105
LANCIA      46553965
LANCIA      71718105
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 9306 MEAT&DORIA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.