Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 e-tron Avant (GH5) Performance (2024-???) 381km » 05-0223 metelli cifam
wybrany samochód: 
Audi A6 E-tron Avant (gh5) Performance (2024-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 05-0223 METELLI CIFAM

05-0223 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0223

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Średnica 1/Średnica 2 [mm]23,81
nr EAN8032747091968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0223 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0223 RENAULT LAGUNA 97-01
numery OEM:
RENAULT      77 01 204 103
RENAULT      77 01 205 484
zamienniki:
39-0200
brak
KAGER
H23983.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 043
brak
BREMBO
FHM635
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0223 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0223 METELLI CIFAM:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.