Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 45 TFSI Mild Hybrid (2018.07-2019.11) 245km » 05-0418 metelli cifam
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 45 Tfsi Mild Hybrid (2018.07-2019.11) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 05-0418 METELLI CIFAM

05-0418 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0418

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Średnica 1/Średnica 2 [mm]23,81
nr EAN8032747093856

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0418 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0418 RENAULT MEGANE I 1.6E 10/98-99
numery OEM:
RENAULT      77 01 206 234
zamienniki:
39-0115
KAGER
H239006.8.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 019
brak
BREMBO
823928
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0418 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0418 METELLI CIFAM:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem
ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.