Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 05-0548 metelli cifam

Pompa hamulcowa 05-0548 METELLI CIFAM

05-0548 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
463.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0548

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Aluminium
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 23,81/22,20
nr EAN 8032747095140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0548 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0548 BMW E81,87 116D 09-, 116I 04-07
numery OEM:
BMW      34 31 6 764 123
BMW      34 33 6 779 717
BMW      34 33 6 785 662
zamienniki:
H23867.7.1
brak
FTE automotive GmbH
LM80326
brak
DELPHI
FHM1509
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0548 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0548 METELLI CIFAM:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.