Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932A1B__) (2000.10-2005.09) 140km » 202-1116 metelli cifam
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 Jtd (932a1b__) (2000.10-2005.09) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 202-1116 METELLI CIFAM

202-1116 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

202-1116

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 202-1116 METELLI CIFAM

numery OEM:
SEAT      1K1 614 019C
SKODA      1K1 614 019C
VOLKSWAGEN      1K1 614 019C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 202-1116 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 202-1116 METELLI CIFAM:

ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.