Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) (1989.09-1992.06) 97km » MDB3155 mintex
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 4wd (c77a) (1989.09-1992.06) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet MDB3155 MINTEX

MDB3155 Klocki hamulcowe - komplet MINTEX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23708, 23709, 23709 190 1 5

numer części:

MDB3155

producent:

MINTEX

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]137
Wysokość [mm]57,4
Grubość [mm]19
Styk ostrzegawczy o zużyciuze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA23709
System hamulcowyBosch
Długość opakowania [cm]15,2
Szerokość opakowania [cm]8,8
Wysokość opakowania [cm]8,4
nr EAN5028740781992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet MDB3155 MINTEX

KLOCKI HAM MINTEX MDB3155 FIAT 500 1.4 ABARTH 135KM 08-, PUNTO EVO 1.4 16V 135KM 09-12
numery OEM:
FIAT      71770106
FIAT      71770116
FIAT      71773152
FIAT      77365468
FIAT      77365716
FIAT      77365865
OPEL      1605267
OPEL      1605268
OPEL      95518217
OPEL      95518218
OPEL      95599885
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet MDB3155 MINTEX w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet MDB3155 MINTEX:

Arkadiusz, Warszawa-Wesoła
2023-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
jakość ok, jedyny mankament w komplecie na przednią oś nie było śrub
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.