Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L15112 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15112 MONROE

L15112 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L15112

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Gwint wewnętrzny [mm] 12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096441295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15112 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK, FORD KA 0.9-Electric 09.03-

MONROE jest wiodącą firmą produkującą dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka L15112 oferowany w sprzedaży przez nasz sklep.
Zarówno końcówka drążka jak i pozostałe części tego dostawcy na rynek części zamiennych, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka L15112, to zasłuuga wyjątkowych starań producenta MONROE w zakresie jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji. Końcówki drążka produkowany przez MONROE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez MONROE może być przykładem dla innych dostawców dla motoryzacji.
Końcówka drążka L15112 ma zastosowanie do takich aut jak FIAT CINQUECENTO (170_) od 1991.07, FORD MONDEO III sedan (B4Y) od 2000.10 oraz wielu innych modeli aut. Wykonawca podzespołu oznaczonej numerem L15112 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów FIAT, FORD, jeżeli jednak masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, zalecany jest o kontakt z pracownikami naszego sklepu.
Cena końcówki drążka L15112 MONROE po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie trwa dłużej niż jeden albo dwa dni robocze.
numery OEM:
FIAT      77362507
FIAT      77367001
FORD      1543820
FORD      1546259
FORD      1935084
FORD      9S51327-0AA
FORD      9S513270AB

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15112 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15112 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.