Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 0032 ngk

Sonda lambda 0032 NGK

0032 Sonda lambda NGK
ngk 0032
298.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

LZA15-GM1

numer części:

0032

producent:

NGK

Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 990
nr EAN 087295100325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0032 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 990mm) pasuje do: FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO/MINIVAN, LINEA, QUBO; OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.3D 04.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55 191 128
FIAT      55 191 128
LANCIA      55 191 128
OPEL      55191128
OPEL      855 419
OPEL      93185159
VAUXHALL      55 191 128
CHEVROLET      55 191 128
CHEVROLET      93 185 159
DAEWOO      55 191 128
DAEWOO      93 185 159
FERRARI      55 191 128
MASERATI      55 191 128
PONTIAC      55 191 128
PONTIAC      93 185 159
BUICK      55 191 128
BUICK      93 185 159
CADILLAC      55 191 128
CADILLAC      93 185 159
zamienniki:

Zastosowanie Sonda lambda 0032 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 0032 NGK:

2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.