Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.6 e (JA0F) (1996.10-1999.10) 90km » 0055 ngk
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.6 E (ja0f) (1996.10-1999.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 0055 NGK

0055 Sonda lambda NGK

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA531-GM24

numer części:

0055

producent:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 97643
Sonda lambdaogrzewana
Liczba przewodów4
Długość [mm]1485
nr EAN087295100554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0055 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 1485mm) (ogrzewana) FIAT CROMA 2.2 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55 55 68 180
FIAT      555568180
LANCIA      55 55 68 180
OPEL      55556818
OPEL      855 416
CHEVROLET      55 556 818
DAEWOO      55 556 818
FERRARI      55 55 68 180
MASERATI      55 55 68 180
PONTIAC      55 556 818
BUICK      55 556 818
CADILLAC      55 556 818
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 0055 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 0055 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.