
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość [mm] | 310 | 
| nr EAN | 087295100561 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0056 NGK
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
0055201610, 55184545, 55201610
| ALFA ROMEO | 0055201610 | |
| ALFA ROMEO | 55 18 45 45 | |
| ALFA ROMEO | 55 20 16 10 | |
| FIAT | 0055201610 | |
| FIAT | 55 18 45 45 | |
| FIAT | 55201610 | |
| LANCIA | 0055201610 | |
| LANCIA | 55 18 45 45 | |
| LANCIA | 55 20 16 10 | |
| FERRARI | 00 55 20 16 10 | |
| FERRARI | 55 18 45 45 | |
| FERRARI | 55 20 16 10 | |
| MASERATI | 00 55 20 16 10 | |
| MASERATI | 55 18 45 45 | |
| MASERATI | 55 20 16 10 | 
Zastosowanie Sonda lambda 0056 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0056 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.