Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 quattro (1982.08-1984.07) 136km » 1868 ngk
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 Quattro (1982.08-1984.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1868 NGK

1868 Sonda lambda NGK
ngk 1868
537.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

LZA07-V2

numer części:

1868

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]680
nr EAN087295118689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1868 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 680mm) pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, TOURAN 1.6/1.6LPG 07.03-05.15
numery OEM:
AUDI      06A 906 262 CF
SEAT      06A 906 262 CF
SKODA      06A 906 262 CF
VOLKSWAGEN      06A 906 262 CF
LAMBORGHINI      06A 906 262 CF
BENTLEY      06A 906 262 CF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 1868 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1868 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.