Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 950 | |
nr EAN | 087295921074 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 92107 NGK
FORD | 1035 595 | |
FORD | 1053 108 | |
FORD | 1127539 | |
FORD | 1133441 | |
FORD | 1143 514 | |
FORD | 1148 070 | |
FORD | 1471 423 | |
FORD | 1516 718 | |
FORD | 1673 972 | |
FORD | 196A9G444BA | |
FORD | 1R83-9G444-AA | |
FORD | 1S6A 9G444 BA | |
FORD | 1S6F9G444AA | |
FORD | 256A-9F472-BB | |
FORD | 256A-9G444-BA | |
FORD | 2S6A-9F472-BB | |
FORD | 2S6A-9G444-BA | |
FORD | 30 17 524 | |
FORD | 3017524 | |
FORD | 3721930 | |
FORD | 3S4A-9G444-AB | |
FORD | 45 94 661 | |
FORD | 4594 661 | |
FORD | 5W6A-9G444-B1A | |
FORD | 5W6A-9G444-BA | |
FORD | 8S6A 9F472 AA | |
FORD | 8V21 9G444 AA | |
FORD | 8V21 9G444 AB | |
FORD | 8V21-9G444-AC | |
FORD | 98 AB 9F472 BB | |
FORD | 98AB9G444BB | |
FORD | F5MF-9F472-B1B | |
FORD | S108 748 007 A | |
FORD | S108 748 106 A | |
FORD | S108 774 8105 A | |
FORD | S108748004A | |
FORD | XR3F-9G444-A1A | |
FORD | XR3F-9G444-AA | |
FORD | XR3F-9G444-B1A | |
FORD | XR3F9G444AA | |
FORD | XR3F9G444BA | |
FORD | YL84-9G444-AC | |
FORD | YS6A 9F472 AC | |
JAGUAR | IR83-9G444-A1A | |
JAGUAR | XR 822 998 | |
JAGUAR | XR3F-9G444-A1A | |
JAGUAR | XR3F-9G444-AA | |
JAGUAR | XR3F-9G444-B1A | |
JAGUAR | XR3F9G444AA | |
JAGUAR | XR3F9G444BA | |
JAGUAR | XR822998 | |
MAZDA | AJ05-18-861B | |
MAZDA | CY03-18-861B | |
ASTON MARTIN | 6G33 9G444 AA | |
ASTON MARTIN | XR3F-9G444-B1A | |
ASTON MARTIN | XR3F9G444BA |
Zastosowanie Sonda lambda 92107 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 92107 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.