Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 700 |
nr EAN | 087295924280 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 92428 NGK
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
058906265C, 058906265V, 06A906262, 06A906262AM, 06A906262AR, 06A906262K, 06C906265
058906265C, 058906265V, 06A906262, 06A906262AM, 06A906262AR, 06A906262K, 06C906265
058906265C, 058906265V, 06A906262, 06A906262AM, 06A906262AR, 06A906262K, 06C906265
058906265C, 058906265V, 06A906262, 06A906262AM, 06A906262AR, 06A906262K, 06C906265
AUDI | 058 906 265 C | |
AUDI | 058 906 265 V | |
AUDI | 06A 906 262 | |
AUDI | 06A 906 262 AM | |
AUDI | 06A 906 262 AR | |
AUDI | 06A 906 262 K | |
AUDI | 06C 906 265 | |
SEAT | 058 906 265 C | |
SEAT | 058 906 265 V | |
SEAT | 06A 906 262 | |
SEAT | 06A 906 262 AM | |
SEAT | 06A 906 262 AR | |
SEAT | 06A 906 262 K | |
SEAT | 06C 906 265 | |
SKODA | 058 906 265 C | |
SKODA | 058 906 265 V | |
SKODA | 06A 906 262 | |
SKODA | 06A 906 262 AM | |
SKODA | 06A 906 262 AR | |
SKODA | 06A 906 262 K | |
SKODA | 06C 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 V | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
LAMBORGHINI | 058 906 265 C | |
LAMBORGHINI | 058 906 265 V | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 AM | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 AR | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 K | |
LAMBORGHINI | 06C 906 265 | |
BENTLEY | 058 906 265 C | |
BENTLEY | 058 906 265 V | |
BENTLEY | 06A 906 262 | |
BENTLEY | 06A 906 262 AM | |
BENTLEY | 06A 906 262 AR | |
BENTLEY | 06A 906 262 K | |
BENTLEY | 06C 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda 92428 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 92428 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.