Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2008.10-2011.03) 240km » 92984 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2008.10-2011.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 92984 NGK

92984 Sonda lambda NGK
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA770-EE50

numer części:

92984

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów4
Długość [mm]750
nr EAN087295929841

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 92984 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 750mm) pasuje do: AUDI A6 C6; FIAT TALENTO; MAZDA CX-7; MITSUBISHI COLT CZC VI, COLT VI; NISSAN JUKE; OPEL CORSA C, CORSA D, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.1-4.2 09.00-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      135 542 02 18
MERCEDES-BENZ      A 135 542 02 18
MITSUBISHI      MR985039
SMART      135 542 02 18
SMART      A 135 542 02 18
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 92984 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 92984 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.