Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1041 | |
nr EAN | 087295940044 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 94004 NGK
AUDI | 03C 906 262 AA | |
AUDI | 03C 906 262 AD | |
AUDI | 03C 906 262 M | |
AUDI | 03C 906 262 P | |
AUDI | 03C 906 262 R | |
AUDI | 04C 906 262 D | |
AUDI | 06A 906 262 M | |
AUDI | 3R0 906 262 | |
SEAT | 03C 906 262 AA | |
SEAT | 03C 906 262 AD | |
SEAT | 03C 906 262 M | |
SEAT | 03C 906 262 P | |
SEAT | 03C 906 262 R | |
SEAT | 04C 906 262 D | |
SEAT | 06A 906 262 M | |
SEAT | 3R0 906 262 | |
SKODA | 03C 906 262 AA | |
SKODA | 03C 906 262 AD | |
SKODA | 03C 906 262 M | |
SKODA | 03C 906 262 P | |
SKODA | 03C 906 262 R | |
SKODA | 04C 906 262 D | |
SKODA | 06A 906 262 M | |
SKODA | 3R0 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AD | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 R | |
VOLKSWAGEN | 04C 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 3R0 906 262 | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AA | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AD | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 M | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 P | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 R | |
LAMBORGHINI | 04C 906 262 D | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 M | |
LAMBORGHINI | 3R0 906 262 | |
BENTLEY | 03C 906 262 AA | |
BENTLEY | 03C 906 262 AD | |
BENTLEY | 03C 906 262 M | |
BENTLEY | 03C 906 262 P | |
BENTLEY | 03C 906 262 R | |
BENTLEY | 04C 906 262 D | |
BENTLEY | 06A 906 262 M | |
BENTLEY | 3R0 906 262 |
Zastosowanie Sonda lambda 94004 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 94004 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.