Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 741 |
nr EAN | 087295941430 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 94143 NGK
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
09158718, 09202575, 09202576, 09202577, 55353811, 55353812, 55561452, 855357, 855358, 855389, 855356, 9158718, 9202575, 9202576, 9202577
9158718, 9202575
55210300, 55353811, 55353812
55210300, 55353811, 55353812
ALFA ROMEO | 55 21 03 00 | |
ALFA ROMEO | 55 353 811 | |
ALFA ROMEO | 55 353 812 | |
FIAT | 55 21 03 00 | |
FIAT | 55 353 811 | |
FIAT | 55 353 812 | |
LANCIA | 55 21 03 00 | |
LANCIA | 55 35 38 11 | |
LANCIA | 55 353 812 | |
OPEL | 09 158 718 | |
OPEL | 09 202 575 | |
OPEL | 09 202 576 | |
OPEL | 09 202 577 | |
OPEL | 55 353 811 | |
OPEL | 55 353 812 | |
OPEL | 55561452 | |
OPEL | 855 357 | |
OPEL | 855 358 | |
OPEL | 855 389 | |
OPEL | 855356 | |
OPEL | 91 58 718 | |
OPEL | 92 02 575 | |
OPEL | 92 02 576 | |
OPEL | 92 02 577 | |
SAAB | 91 58 718 | |
SAAB | 92 02 575 | |
VAUXHALL | 91 58 718 | |
VAUXHALL | 92 02 575 | |
VAUXHALL | 92 02 576 | |
VAUXHALL | 92 02 577 | |
CHEVROLET | 09 158 718 | |
CHEVROLET | 09 202 575 | |
CHEVROLET | 55 353 811 | |
CHEVROLET | 55 353 812 | |
DAEWOO | 09 158 718 | |
DAEWOO | 09 202 575 | |
DAEWOO | 55 353 811 | |
DAEWOO | 55 353 812 | |
FERRARI | 55 21 03 00 | |
FERRARI | 55 35 38 11 | |
FERRARI | 55 353 812 | |
MASERATI | 55 21 03 00 | |
MASERATI | 55 35 38 11 | |
MASERATI | 55 353 812 | |
PONTIAC | 09 158 718 | |
PONTIAC | 09 202 575 | |
PONTIAC | 55 353 811 | |
PONTIAC | 55 353 812 | |
BUICK | 09 158 718 | |
BUICK | 09 202 575 | |
BUICK | 55 353 811 | |
BUICK | 55 353 812 | |
CADILLAC | 09 158 718 | |
CADILLAC | 09 202 575 | |
CADILLAC | 55 353 811 | |
CADILLAC | 55 353 812 |
Zastosowanie Sonda lambda 94143 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 94143 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.