Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 741 | |
nr EAN | 087295941430 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 94143 NGK
ALFA ROMEO | 55 21 03 00 | |
ALFA ROMEO | 55 353 811 | |
ALFA ROMEO | 55 353 812 | |
FIAT | 55 21 03 00 | |
FIAT | 55 353 811 | |
FIAT | 55 353 812 | |
LANCIA | 55 21 03 00 | |
LANCIA | 55 35 38 11 | |
LANCIA | 55 353 812 | |
OPEL | 09 158 718 | |
OPEL | 09 202 575 | |
OPEL | 09 202 576 | |
OPEL | 09 202 577 | |
OPEL | 55 353 811 | |
OPEL | 55 353 812 | |
OPEL | 55561452 | |
OPEL | 855 357 | |
OPEL | 855 358 | |
OPEL | 855 389 | |
OPEL | 855356 | |
OPEL | 91 58 718 | |
OPEL | 92 02 575 | |
OPEL | 92 02 576 | |
OPEL | 92 02 577 | |
SAAB | 91 58 718 | |
SAAB | 92 02 575 | |
VAUXHALL | 91 58 718 | |
VAUXHALL | 92 02 575 | |
VAUXHALL | 92 02 576 | |
VAUXHALL | 92 02 577 | |
CHEVROLET | 09 158 718 | |
CHEVROLET | 09 202 575 | |
CHEVROLET | 55 353 811 | |
CHEVROLET | 55 353 812 | |
DAEWOO | 09 158 718 | |
DAEWOO | 09 202 575 | |
DAEWOO | 55 353 811 | |
DAEWOO | 55 353 812 | |
FERRARI | 55 21 03 00 | |
FERRARI | 55 35 38 11 | |
FERRARI | 55 353 812 | |
MASERATI | 55 21 03 00 | |
MASERATI | 55 35 38 11 | |
MASERATI | 55 353 812 | |
PONTIAC | 09 158 718 | |
PONTIAC | 09 202 575 | |
PONTIAC | 55 353 811 | |
PONTIAC | 55 353 812 | |
BUICK | 09 158 718 | |
BUICK | 09 202 575 | |
BUICK | 55 353 811 | |
BUICK | 55 353 812 | |
CADILLAC | 09 158 718 | |
CADILLAC | 09 202 575 | |
CADILLAC | 55 353 811 | |
CADILLAC | 55 353 812 |
Zastosowanie Sonda lambda 94143 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 94143 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.