Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) RS6 plus quattro (2004.04-2005.01) 480km » 94418 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) Rs6 Plus Quattro (2004.04-2005.01) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 94418 NGK

94418 Sonda lambda NGK
ngk 94418
Sonda lambda 94418
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

UAR9000-EE017

numer części:

94418

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]1500
nr EAN4010326944182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 94418 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 1500mm) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D3, TT; BENTLEY CONTINENTAL, CONTINENTAL FLYING SPUR; SEAT EXEO, EXEO ST, IBIZA III 1.4-6.0 11.94-03.16
numery OEM:
AUDI      021 906 262 B
AUDI      06A 906 262 AF
AUDI      06A 906 262 AN
AUDI      06A 906 262 BH
AUDI      077 906 265 AB
AUDI      077 906 265 AC
AUDI      07C 906 262 R
AUDI      1K0 998 262 D
SEAT      021 906 262 B
SEAT      022 906 262 D
SEAT      022 906 262 E
SEAT      022 906 262 H
SEAT      022 906 262 J
SEAT      06A 906 262 AF
SEAT      06A 906 262 AN
SEAT      06A 906 262 BC
SEAT      06A 906 262 BH
SEAT      077 906 262
SEAT      077 906 262 A
SEAT      077 906 262 D
SEAT      077 906 262 E
SEAT      077 906 265 AB
SEAT      077 906 265 AC
SEAT      07C 906 262 AS
SEAT      07C 906 262 AT
SEAT      07C 906 262 K
SEAT      07C 906 262 N
SKODA      021 906 262 B
SKODA      021 906 262 D
SKODA      022 906 262 E
SKODA      022 906 262 H
SKODA      022 906 262 J
SKODA      06A 906 262 AF
SKODA      06A 906 262 AN
SKODA      06A 906 262 BC
SKODA      06A 906 262 BH
SKODA      06A 906 262 DK
SKODA      077 906 262
SKODA      077 906 262 A
SKODA      077 906 262 D
SKODA      077 906 262 E
SKODA      077 906 265 AB
SKODA      077 906 265 AC
SKODA      07C 906 262 AS
SKODA      07C 906 262 AT
SKODA      07C 906 262 K
SKODA      07C 906 262 N
SKODA      07C 906 262 R
SKODA      1K0 998 262 D
VOLKSWAGEN      021 906 262 B
VOLKSWAGEN      022 906 262 D
VOLKSWAGEN      022 906 262 E
VOLKSWAGEN      022 906 262 H
VOLKSWAGEN      022 906 262 J
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AF
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AN
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BC
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BH
VOLKSWAGEN      06A 906 262 DK
VOLKSWAGEN      077 906 262
VOLKSWAGEN      077 906 262 A
VOLKSWAGEN      077 906 262 D
VOLKSWAGEN      077 906 262 E
VOLKSWAGEN      077 906 265 AB
VOLKSWAGEN      077 906 265 AC
VOLKSWAGEN      07C 906 262 AS
VOLKSWAGEN      07C 906 262 AT
VOLKSWAGEN      07C 906 262 K
VOLKSWAGEN      07C 906 262 N
VOLKSWAGEN      07C 906 262 R
VOLKSWAGEN      1K0 998 262 D
LAMBORGHINI      06A 906 262 AF
ROLLS-ROYCE      07C 906 262 AS
ROLLS-ROYCE      07C 906 262 AT
BENTLEY      06A 906 262 AF
BENTLEY      07C 906 262 AS
BENTLEY      07C 906 262 AT
BENTLEY      07C 906 262 R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 94418 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 94418 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.