Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 2.0 16V (JA1B, JA1D, JA0C) (2000.07-2003.08) 139km » 96913 ngk
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 2.0 16v (ja1b, Ja1d, Ja0c) (2000.07-2003.08) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 96913 NGK

96913 Sonda lambda NGK
ngk 96913
Sonda lambda 96913
301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

UAA0004-VW015

numer części:

96913

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]636
nr EAN087295969137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 96913 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 636mm) pasuje do: AUDI A1; SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV; SKODA FABIA III, RAPID; VW POLO V 1.4D/1.6D 02.14-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 96913 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 96913 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.