Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1150 |
nr EAN | 087295973813 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97381 NGK
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
0005406517, 0005408117, 0005409217, 0005406117, 0015400417, 0015402117, A0005406117, A0005406517, A0005408117, A0005409217, A0015400417, A0015402117
2D0906265
AUDI | 2D0 906 265 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 65 17 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 81 17 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 9217 | |
MERCEDES-BENZ | 0005406117 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 04 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 2117 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 61 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 65 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 81 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 92 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 540 04 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 540 21 17 | |
SEAT | 2D0 906 265 | |
SKODA | 2D0 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 2D0 906 265 | |
LAMBORGHINI | 2D0 906 265 | |
BENTLEY | 2D0 906 265 | |
SMART | 000 540 61 17 | |
SMART | 000 540 65 17 | |
SMART | 000 540 81 17 | |
SMART | 000 540 92 17 | |
SMART | 001 540 04 17 | |
SMART | 001 540 21 17 | |
SMART | A 000 540 61 17 | |
SMART | A 000 540 65 17 | |
SMART | A 000 540 81 17 | |
SMART | A 000 540 92 17 | |
SMART | A 001 540 04 17 | |
SMART | A 001 540 21 17 | |
MAYBACH | 000 540 61 17 | |
MAYBACH | 000 540 65 17 | |
MAYBACH | 000 540 81 17 | |
MAYBACH | 000 540 92 17 | |
MAYBACH | 001 540 04 17 | |
MAYBACH | 001 540 21 17 | |
MAYBACH | A 000 540 61 17 | |
MAYBACH | A 000 540 65 17 | |
MAYBACH | A 000 540 81 17 | |
MAYBACH | A 000 540 92 17 | |
MAYBACH | A 001 540 04 17 | |
MAYBACH | A 001 540 21 17 |
Zastosowanie Sonda lambda 97381 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97381 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.