Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 740 |
nr EAN | 087295974599 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97459 NGK
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
06A906262AJ, 06A906262BG, 06A906262BL, 06A906262F, 06A906262R
06A906262AJ, 06A906262BG, 06A906262BL, 06A906262F, 06A906262R
06A906262AJ, 06A906262BG, 06A906262BL, 06A906262F, 06A906262R
06A906262AJ, 06A906262BG, 06A906262BL, 06A906262F, 06A906262R
AUDI | 06A 906 262 AJ | |
AUDI | 06A 906 262 BG | |
AUDI | 06A 906 262 BL | |
AUDI | 06A 906 262 F | |
AUDI | 06A 906 262 R | |
SEAT | 06A 906 262 AJ | |
SEAT | 06A 906 262 BG | |
SEAT | 06A 906 262 BL | |
SEAT | 06A 906 262 F | |
SEAT | 06A 906 262 R | |
SKODA | 06A 906 262 AJ | |
SKODA | 06A 906 262 BG | |
SKODA | 06A 906 262 BL | |
SKODA | 06A 906 262 F | |
SKODA | 06A 906 262 R | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AJ | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 R | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 AJ | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 BG | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 BL | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 F | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 R | |
BENTLEY | 06A 906 262 AJ | |
BENTLEY | 06A 906 262 BG | |
BENTLEY | 06A 906 262 BL | |
BENTLEY | 06A 906 262 F | |
BENTLEY | 06A 906 262 R |
Zastosowanie Sonda lambda 97459 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97459 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.