
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1485 |
| nr EAN | 087295976432 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97643 NGK
| ALFA ROMEO | 55 35 45 95 | |
| ALFA ROMEO | 55 55 68 180 | |
| FIAT | 55 35 45 95 | |
| FIAT | 555568180 | |
| LANCIA | 55 35 45 95 | |
| LANCIA | 55 55 68 180 | |
| OPEL | 12 567 680 | |
| OPEL | 12566780 | |
| OPEL | 12567681 | |
| OPEL | 12574574 | |
| OPEL | 55354595 | |
| OPEL | 55556818 | |
| OPEL | 855 371 | |
| OPEL | 855 416 | |
| OPEL | 855372 | |
| OPEL | 855395 | |
| OPEL | 855507 | |
| CHEVROLET | 12 567 680 | |
| CHEVROLET | 12 567 681 | |
| CHEVROLET | 12 574 574 | |
| CHEVROLET | 55 354 595 | |
| CHEVROLET | 55 556 818 | |
| DAEWOO | 12 567 680 | |
| DAEWOO | 12 567 681 | |
| DAEWOO | 12 574 574 | |
| DAEWOO | 55 354 595 | |
| DAEWOO | 55 556 818 | |
| FERRARI | 55 35 45 95 | |
| FERRARI | 55 55 68 180 | |
| MASERATI | 55 35 45 95 | |
| MASERATI | 55 55 68 180 | |
| PONTIAC | 12 567 680 | |
| PONTIAC | 12 567 681 | |
| PONTIAC | 12 574 574 | |
| PONTIAC | 55 354 595 | |
| PONTIAC | 55 556 818 | |
| BUICK | 12 567 680 | |
| BUICK | 12 567 681 | |
| BUICK | 12 574 574 | |
| BUICK | 55 354 595 | |
| BUICK | 55 556 818 | |
| CADILLAC | 12 567 680 | |
| CADILLAC | 12 567 681 | |
| CADILLAC | 12 574 574 | |
| CADILLAC | 55 354 595 | |
| CADILLAC | 55 556 818 |
Zastosowanie Sonda lambda 97643 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97643 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.