Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 3 Compact (E36) 323 ti (1999.01-2000.08) 163km » 890125 nissens
wybrany samochód: 
Bmw 3 Compact (e36) 323 Ti (1999.01-2000.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 NISSENS

890125 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890125
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125
890125
nissens 890125 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 nissens
1,120.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890125

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba rowków6
ID kompresoraPXV16
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]170
Ø koła pasowego [mm]110
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286388024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, V40, V50, V60 I, FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, GALAXY II, GALAXY MK II, GRAND C-MAX, MONDEO IV, S-MAX 1.6D 12.08-
numery OEM:
FORD      1684906
FORD      1722070
FORD      31291251
FORD      31291929
FORD      36000962
FORD      36001128
FORD      7AM5N19D629AA
FORD      7AM5N19D629AB
FORD      8V6N19D629AA
FORD      AM5N19D629AA
FORD      AM5N19D629AB
FORD      BEV361450A
MAZDA      1684906
MAZDA      1722070
MAZDA      31291251
MAZDA      31291929
MAZDA      36000962
MAZDA      36001128
MAZDA      7AM5N19D629AA
MAZDA      7AM5N19D629AB
MAZDA      8V6N19D629AA
MAZDA      AM5N19D629AA
MAZDA      AM5N19D629AB
MAZDA      BEV361450A
VOLVO      1684906
VOLVO      1722070
VOLVO      31291251
VOLVO      31291929
VOLVO      36000962
VOLVO      36001128
VOLVO      7AM5N19D629AA
VOLVO      7AM5N19D629AB
VOLVO      8V6N19D629AA
VOLVO      AM5N19D629AA
VOLVO      AM5N19D629AB
VOLVO      BEV361450A

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890125 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.