Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (2010.02-???) 146km » 890128 nissens
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Fwd (fv0e, Fv0f, Fv0h, Fv02, Fv0m, Fv0s,... (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128 NISSENS

890128 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890128
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128
890128
nissens 890128 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128 nissens
815.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890128

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaKEIHIN
Liczba rowków7
ID kompresoraHS110R
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]188
Ø koła pasowego [mm]118
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 56
nr EAN5707286387034
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD VII, CR-V II 2.0/2.4 09.01-05.08
numery OEM:
HONDA      38810-RBA-006

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890128 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.