Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford S-MAX VAN (WA6) 2.0 TDCi (2010.03-2014.12) 163km » 890167 nissens
wybrany samochód: 
Ford S-max Van (wa6) 2.0 Tdci (2010.03-2014.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS

890167 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890167
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167
890167
nissens 890167 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
987.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890167

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba rowków7
ID kompresoraTRSE90
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]80
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]90
Ø koła pasowego [mm]112
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 56
nr EAN5707286403352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD VIII 2.0 06.08-06.15
numery OEM:
HONDA      38810R60W01

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.