Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890327 nissens

Kompresor, klimatyzacja 890327 NISSENS

890327 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 890327
Kompresor, klimatyzacja 890327
890327
nissens 890327 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 890327 nissens
1,107.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890327

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5707286411227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 890327 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHEVROLET UPLANDER 3.9 08.04-12.09
numery OEM:
GMC      1521510
GMC      1521579
GMC      19129936
GMC      19257978
GMC      2021899
GMC      7512553
PONTIAC      1521510
PONTIAC      1521579
PONTIAC      19129936
PONTIAC      19257978
PONTIAC      2021899
PONTIAC      7512553
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 890327 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 890327 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890327

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.