Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89043 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 NISSENS

89043 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89043
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043
89043
nissens 89043 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 nissens
971.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89043

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 5SL12C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 90
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 123
Ø koła pasowego [mm] 100
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (E87), 3 (E90), 3 (E91) 2.0D 06.04-06.12
numery OEM:
BMW      6452.6.935.613
BMW      6452.6.987.766
ALPINA      6452.6.935.613
ALPINA      6452.6.987.766

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89043 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89043zobacz instrukcję montażu 89043

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.