Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi (2022-???) 120km » 890917 nissens
wybrany samochód: 
Ford Kuga Iii (dfk) 2.0 Tdci (2022-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 890917 NISSENS

890917 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 890917
1,003.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890917

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba zestyków1
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Dolot - Ø [mm]19
Ø wylotu [mm]13
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS-18E
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 890917 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: KIA SORENTO III 2.4 01.15-12.20
numery OEM:
KIA      97701C6500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 890917 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 890917 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.