Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo V70 III (135) 3.2 (2007.08-2010.12) 238km » 891016 nissens
wybrany samochód: 
Volvo V70 Iii (135) 3.2 (2007.08-2010.12) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891016 NISSENS

891016 Kompresor klimatyzacji NISSENS
855.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891016

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]123
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]21
Ø wylotu [mm]14
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki5SEL12
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891016 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DS DS 4, DS 5, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 II, DS4, DS5, PEUGEOT 3008 I, 5008, PARTNER, PARTNER TEPEE 1.2-1.6LPG 04.08-
numery OEM:
CITROËN      9801764380
CITROËN      9802875780
CITROËN      9819714880
CITROËN      9819714980
PEUGEOT      1611179980
PEUGEOT      9801764380
PEUGEOT      9802875780
PEUGEOT      9819714880
PEUGEOT      9819714980

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891016 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891016 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.