Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine AWD (2019.02-???) 303km » 891042 nissens
wybrany samochód: 
Volvo S60 Iii (224) T8 Twin Engine Awd (2019.02-???) 303km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891042 NISSENS

862.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891042

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]115
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z diodą
Dolot - Ø [mm]16
Ø wylotu [mm]21
Ilość oleju [ml]100
ID sprężarkiPCX14
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891042 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC IV, KADJAR, MEGANE IV, SCENIC IV 1.2-1.7D 06.15-
numery OEM:
RENAULT      926001268R
RENAULT      926009307R
zamienniki:
51-1066
brak
ELSTOCK
4301K714
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891042 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891042 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.