Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 4WD (2009.11-???) 197km » 891043 nissens
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.2 Crdi 4wd (2009.11-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891043 NISSENS

891043 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 891043
Kompresor klimatyzacji 891043
891043
nissens 891043 Kompresor klimatyzacji
1,103.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891043

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]21
Ø wylotu [mm]16
Ilość oleju [ml]100
ID sprężarkiPXC14
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891043 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC IV, KADJAR, MEGANE IV, SCENIC IV 1.5D/1.5DH 06.15-
numery OEM:
RENAULT      926003123R
RENAULT      926006231R

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891043 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891043 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.