Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda E Furgon (SR2) E2000 4WD (1988.01-1991.07) 88km » 891114 nissens
wybrany samochód: 
Mazda E Furgon (sr2) E2000 4wd (1988.01-1991.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891114 NISSENS

891114 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 891114
Kompresor klimatyzacji 891114
891114
nissens 891114 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji 891114 nissens
Kompresor klimatyzacji 891114 nissens
952.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891114

producent:

NISSENS

Ø koła pasowego [mm]110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez sprzęgła elektromagnetycznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]16
Ilość oleju [ml]90
ID sprężarki5TSE10C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891114 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA VERSO S, YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.0/1.4D 11.10-06.20
numery OEM:
SUBARU      8831052710
TOYOTA      883100D380
TOYOTA      883100D410
TOYOTA      8831052710

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891114 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891114 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.