Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89136 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 NISSENS

89136 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89136
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136
89136
nissens 89136 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 nissens
1,013.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89136

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 6
ID kompresora SD7V16
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 160
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286353787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C8, JUMPY I, JUMPY II; FIAT SCUDO, ULYSSE; LANCIA PHEDRA; PEUGEOT 807, EXPERT, EXPERT TEPEE; TOYOTA PROACE 2.0D/2.2D 05.99-
numery OEM:
CITROËN      1609491380
CITROËN      6453.TA
CITROËN      6453.TC
CITROËN      6453VC
CITROËN      6453VE
CITROËN      6453YW
CITROËN      6453YX
CITROËN      6453YY
CITROËN      6453YZ
CITROËN      648744
CITROËN      648745
CITROËN      648746
CITROËN      9655229080
CITROËN      9659749480
CITROËN      9672867380
CITROËN      9672867780
CITROËN      9686061980
CITROËN      9686062080
CITROËN      9800854280
FIAT      1609491380
FIAT      6453.TA
FIAT      6453.TC
FIAT      6453VC
FIAT      6453VE
FIAT      6453YW
FIAT      6453YX
FIAT      6453YY
FIAT      6453YZ
FIAT      648744
FIAT      648745
FIAT      648746
FIAT      9655229080
FIAT      9659749480
FIAT      9672867380
FIAT      9672867780
FIAT      9686061980
FIAT      9686062080
FIAT      9800854280
FIAT      9800854780
LANCIA      9655229080
LANCIA      9686061980
PEUGEOT      1609491380
PEUGEOT      6453.TA
PEUGEOT      6453.TC
PEUGEOT      6453VC
PEUGEOT      6453VE
PEUGEOT      6453YW
PEUGEOT      6453YX
PEUGEOT      6453YY
PEUGEOT      6453YZ
PEUGEOT      648744
PEUGEOT      648745
PEUGEOT      648746
PEUGEOT      9655229080
PEUGEOT      9659749480
PEUGEOT      9672867380
PEUGEOT      9672867780
PEUGEOT      9686061980
PEUGEOT      9686062080
PEUGEOT      9800854280
PEUGEOT      9800854780
TOYOTA      1609491380
TOYOTA      6453.TA
TOYOTA      6453.TC
TOYOTA      6453VC
TOYOTA      6453VE
TOYOTA      6453YW
TOYOTA      6453YX
TOYOTA      6453YY
TOYOTA      6453YZ
TOYOTA      648744
TOYOTA      648745
TOYOTA      648746
TOYOTA      9655229080
TOYOTA      9659749480
TOYOTA      9672867380
TOYOTA      9672867780
TOYOTA      9686061980
TOYOTA      9686062080
TOYOTA      9800854280

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89136 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
zobacz instrukcję montażu 89136zobacz instrukcję montażu 89136

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.