Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.4 quattro (1997.03-2001.09) 165km » 89259 nissens
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.4 Quattro (1997.03-2001.09) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 NISSENS

89259 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89259
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259
89259
nissens 89259 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 nissens
676.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89259

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDELPHI-HARRISON
Liczba rowków5
ID kompresoraV5
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]24
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Ø koła pasowego [mm]125
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286356122
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, FIAT BRAVA, BRAVO I, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.4/1.9D 10.88-06.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060810355
ALFA ROMEO      1131664
ALFA ROMEO      1135088
ALFA ROMEO      25187005
ALFA ROMEO      5110395
ALFA ROMEO      60808790
ALFA ROMEO      60810355
ALFA ROMEO      7767200
FIAT      0000060810355
FIAT      1131664
FIAT      1135088
FIAT      25187005
FIAT      5110395
FIAT      60808790
FIAT      60810355
FIAT      7604446
FIAT      7767200
LANCIA      0000060810355
LANCIA      1131664
LANCIA      1135088
LANCIA      25187005
LANCIA      5110395
LANCIA      60808790
LANCIA      7604446
LANCIA      7740312
LANCIA      7767200

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89259 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.