Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota LAND CRUISER (_J7_, _JL7_) 2.4 TD (LJ70) (1990.01-1993.05) 90km » 89530 nissens
wybrany samochód: 
Toyota Land Cruiser (_j7_, _jl7_) 2.4 Td (lj70) (1990.01-1993.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 NISSENS

89530 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89530
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530
89530
nissens 89530 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 nissens
953.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89530

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba rowków6
ID kompresoraSCSA06C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]60
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]66
Ø koła pasowego [mm]100
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286367807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.0D 04.97-03.08
numery OEM:
TOYOTA      8831002330
TOYOTA      8831013032

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89530 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.